Το Google AdWords (οι διαφημίσεις της Google) είναι ένα έξυπνο «μέσο» για να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στοχευμένα.
Στοχευμένη σημαίνει πως η διαφήμιση εμφανίζεται μόνο όταν κάποιος χρήστης ψάχνει με λέξεις-κλειδιά που εσείς έχετε δηλώσει πως θέλετε να διαφημίζεστε. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι πως εσείς χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στην διαφήμισή σας (και όχι απλά όταν βλέπει ο χρήστης τη διαφήμιση στο Google.gr).
Στην Clever-Net μπορούμε να αναλάβουμε την βελτιστοποίησή της και την παρακολούθησή της κάνοντας έτσι εξοικονόμηση στα χρήματα σας, καθώς η εταιρεία μας είναι πιστοποιημένη από την Google Adwords.
Oι έμπειροι συνεργάτες μας, μπορούν σε λίγα μόλις λεπτά να διαπιστώσουν λάθη στο σχεδιασμό σας, πετυχαίνοντας μείωση του κόστους ανά κλικ, κάτι που σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε τους ίδιους επισκέπτες με λιγότερα χρήματα ή περισσότερους επισκέπτες με τα ίδια χρήματα.
Η Clever-Net σας παρέχει:
- Συμβουλές για τη σωστή στρατηγική ανάπτυξης καμπάνιας Google
- Επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών
- Κατεύθυνση της διαφήμισης στη σωστή σελίδα υποδοχής
- Δόμηση της καμπάνιας σας στα σωστά Ad Groups
- Επιλογή του σωστού budget και κόστους ανά κλικ
- Συνεχή καθημερινή παρακολούθηση και βελτίωση της καμπάνιας
Πως λειτουργεί η διαφήμιση AdWords;
Με 3 απλά βήματα:
- Ορίζουμε στο AdWords τις λέξεις ή φράσεις, γνωστές και ως λέξεις-κλειδιά που θέλετε να διαφημίζεστε
- Ορίζουμε το κόστος (CPC) που θέλετε να δαπανάτε για κλικ στη διαφήμιση και για κάθε λέξη-κλειδί σύμφωνα με πολλαπλές στοχευμένες παράμετρους
- Δημιουργούμε τις αντίστοιχες διαφημίσεις με κείμενο, banner
Όσο πιο μεγάλο είναι το CPC σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να εμφανιστείτε πρώτος στα αποτελέσματα, παρ’ολα αυτά, με σωστό optimization πετυχαίνουμε καλύτερα αποτελέσματα ανεξαρτήτως CPC.
Τι είναι τα keywords;
Keywords, λέξεις κλειδιά, είναι οι λέξεις που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσίας σας. Η συμβουλή μου; Επιλέξτε προσεκτικά τα keywords σας και προτιμήστε οι λέξεις σας να μην είναι γενικές αλλά σχετικές με το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας έτσι ώστε οι διαφημίσεις σας να είναι πιο στοχευμένες και να προσεγγίσετε ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται να αγοράσουν αυτό που προσφέρετε. Με αυτόν τον τρόπο θα πετύχετε και ένα καλό CTR και Conversion Rate.
Τι είναι impressions;
Impressions είναι η εμφάνιση της διαφήμισής σας κάθε φορά που ένας χρήστης θα αναζητήσει ένα keyword ή αλλιώς μια λέξη κλειδί που εσείς έχετε ορίσει.
Τι είναι CPC;
CPC ή κόστος ανά κλικ είναι το ποσό που χρεώνεστε κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμισή σας. Δεν έχετε λόγο να φοβάστε μήπως χρεωθείτε πολύ γιατί CPC το ορίζετε εσείς!
Τι είναι Μέγιστο CPC;
Μέγιστο CPC είναι το υψηλότερο ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για κάθε κλικ στην διαφήμισή σας.
Τι είναι CPM;
CPM, cost per 1000 impressions, είναι το κόστος που έχει ο διαφημιζόμενος ανά χίλιες εμφανίσεις της διαφήμισής του.
Τι είναι το Μέγιστο CPM;
Μέγιστο CPM είναι το υψηλότερο ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για κάθε σύνολο 1000 εμφανίσεων της διαφήμισή σας.
Τι είναι CTR;
CTR, click through rate, είναι τα clicks / τον αριθμό των εμφανίσεων (impressions) της διαφήμισής σας.
Αν κάποιος λοιπόν θέλει να σας εντυπωσιάσει λέγοντάς σας ότι ο αριθμός των εμφανίσεων της διαφήμισής σας είναι μεγάλος, μην βιαστείτε να ενθουσιαστείτε. Ρωτήστε τον για τον αριθμό των clicks που είχε η διαφήμισή σας και το CTR.
Τι είναι Conversion;
Conversion, ή αλλιώς μετατροπή, είναι η ενέργεια που εκτελεί ένας χρήστης στην ιστοσελίδα μας. Η ενέργεια αυτή δεν είναι ίδια για όλους. Σε ένα eshop μπορεί να είναι η ολοκλήρωση της αγοράς ενός προϊόντος. Σε κάποιο άλλο site μπορεί να είναι η εγγραφή στο newsletter.
Τι είναι Conversion Rate;
Conversion Rate, ποσοστό μετατροπής, είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν την επιθυμητή ενέργεια. Αν για παράδειγμα, σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων με 1000 επισκέπτες την ημέρα, αγοράσουν οι 20, τότε το conversion rate είναι 2%.
Τι είναι Quality Score;
Quality Score, δείκτης ποιότητας, είναι το πόσο ποιοτικές είναι οι διαφημίσεις μας σε συνδυασμό με τις λέξεις κλειδιά που έχουμε χρησιμοποιήσει και την σελίδα προορισμού που στέλνουμε τον χρήστη. Σε μια κλίμακα 1-10, όσο μεγαλύτερο είναι το quality score τόσο περισσότερο μπορούμε να κερδίσουμε υψηλότερη θέση για τη διαφήμισή μας αλλά και χαμηλότερο CPC!